dimarts, 20 de març del 2018

3r Dia 20 de març

Visita al Castell i el Pont de Carles

Avui també hem esmorzat a les 8:00 del Matí. El nostre objectiu es sortir a les 9:00 acompanyats per Zuzana amb direcció del barri de la Ciutat Petita per començar la visita a la zona del Castell. Sortim de la parada de metro de Malostranskà situada en aquesta part de la ciutat i ens trobem amb l'altre guia per tal de dividir el grup. Caminem per la pujada dels enamorats, formada per esglaons allargats, que ens porta al control de seguretat abans de passar al Castell per una de les seves entrades, al costat del Carrer de l'Or. Desprès de veure les petites cases d'aquest carreró, fem una petita pausa abans de continuar, amb la intenció d'entrar al Palau Reial i La Catedral de San Vito, però a aquesta no hi entrem per la quantitat de gent que hi ha fent cua. Caminem pels diferents patis i arribem a la que avui és la entrada principal del castell de Praga, on trobem a un munt de gent que vol veure l'espectacle del canvi de la guàrdia Real. Continuem el recorregut baixant pel carrer Neruda, ruta del camí Real, admirant els pintorescs escuts de les cases i que ens apropa al Pont Medieval de Carles. Creuem el pont, flanquejat per les estàtues situades a tots dos costats i transitat per multitud de turistes que com nosaltres s'aprofiten del bon temps que ens proporciona la ciutat. Finalment acabem el recorregut del matí molt a prop del la plaça del rellotge astronòmic, justament davant de la parada de metro de Staromêstská, on trobarem restaurants per sopar, agafar forces i poder fer algunes compres. Hem quedat a les 17:00 h per fer alguna activitat abans de tornar a l'hotel, però pensant que avui sopem a les 19:00 h per desprès anar a jugar a bitlles, s'ha decidit marxar cap a l'hotel amb temps per poder estar a les 20:00 h. preparats per sortir. Zuzana ens espera a Dejvicá i  ens porta al joc, un local preparat amb sis pistes per jugar fins a les 23:00 h. A aquesta hora hem de tornar a l'hotel, i no més tard per que correm el risc de perdre l'últim metro que ens pot portar fins al nostre allotjament.